Nasze plakaty pakujemy z wysoką starannością dbając, żeby były w idealnym stanie w momencie otrzymania przesyłki. Jednak jest to delikatna paczka i zdarza się (niezwykle rzadko!), że w czasie transportu ulega uszkodzeniu. W takich sytuacjach wystarczy kontakt z nami (sklep@rulonik.pl), na pewno znajdziemy idealne rozwiązanie dla tej sytuacji.
Zależy nam na Twoim 100% zadowoleniu z zakupu. Jeżeli z jakiegoś powodu produkty nie spełniają Twoich oczekiwań możesz je zwrócić w ciągu 21 dni od momentu ich otrzymania.
Zwracamy kwotę wraz z oryginalnym kosztem wysyłki, ale ponieważ jesteśmy małą firmą, nie jesteśmy w stanie pokryć kosztów przesyłki zwrotnej ani zapewnić przedpłaconych etykiet wysyłkowych.
Nie przyjmujemy zwrotów plakatów personallizowanych.
Jeśli popełniliśmy błąd lub dostarczony przedmiot jest wadliwy, zamiast go zwraca skontaktuj się z nami tutaj, a my postaramy się wszystko naprawić.