Pomoc

W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o zapoznanie się najpierw z poniższą listą najcześciej zadawanych pytań – istnieje duża szansa, że odpowiedz się tam już znajduje.

Czy jest możliwość zwrotu/wymiany towaru?

Oczywiście, wszystkie nasze produkty mogą być zwrócone lub wymienione w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki. Prosimy o odesłanie paczki na nasz adres, wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem zwrotu lub wymiany albo wysłać skan formularza mailem na adres: sklep@rulonik.pl.

Adres do zwrotów:
Jedyneczka / Rulonik
ul. Ciasna 1/1
71 – 004 Szczecin

Dokonamy zwrotu pieniędzy na konto albo w przypadku wymiany, wyślemy nowy towar, w terminie do 14 dni od otrzymania paczki.

Piki do pobrania:
Formularz zwrotu
Formularz wymiany

Jakie możliwości wysyłki są dostępne?

Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera Pocztex 48h, jest to naszym zdaniem najbardziej optymalne rozwiązanie. Poza okresami wzmożonego ruchu (np. przed świętami) paczki do dużych miast docierają często w jeden dzień, a cena wysyłki jest bardzo konkurencyjna w stosunku do innych firm kurierskich.

Wysyłka zamówień powyżej 99 zł jest bezpłatna.

Zamówienia złożone do godziny 16.00 najczęściej wysyłamy tego samego dnia.

Czy zakupy w rulonik.pl są bezpieczne?

Dokładamy wszelkich starań, by zakupy dokonane w naszym sklepie były bezpieczne. Zachowujemy wszelkie procedury używane standardowo w innych sklepach internetowych. Stosujemy protokół SSL (Secure Socket Layer), który sprawia, że informacje bankowe wprowadzane przy zamówieniu są szyfrowane. Możesz być spokojny. Wszelkie podawane przez Ciebie dane podlegają naszej polityce prywatności.

Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości, zadzwoń do nas lub napisz. Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie odpowiemy na wszelkie pytania.